Ο Πάρης Ψαλίδας, από την Πτολεμαΐδα, συγκέντρωσε 19.400 μόρια και πέρασε δεύτερος στην Ιατρική του ΑΠΘ
Ξεχωρίζει η περίπτωση του Πάρη Ψαλίδα, από την Πτολεμαΐδα, ο οποίος κατάφερε να συγκεντρώσει την αστρονομική βαθμολογία των 19.400 μορίων στις πανελλαδικές και να εισαχθεί δεύτερος, στη σειρά, στην Ιατρική του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης.
Στη Δυτική Μακεδονία αναδείχθηκε ο πρώτος μαθητής με την άριστη επίδοσή του.
Φοίτησε στο 3ου Ενιαίο Λύκειο Πτολεμαΐδας. Οι γονείς του Πάρη είναι φιλόλογοι καθηγητές και έχει έναν ακόμη αδερφό ο οποίος σπουδάζει επίσης στη Θεσσαλονίκη.
Όπως αναφέρει ο νεαρός στο Kozanimedia, η ιατρική «ήταν όνειρο ζωής από πολύ νεαρή ηλικία», ενώ στις τελευταίες τάξεις του λυκείου είχε βάλει τους στόχους του και τους κατέκτησε.
Δηλώνει τελειομανής και μάλλον αυτό ήταν καταλυτικός παράγοντας για να πετύχει τους στόχους του. Στην ερώτηση αν το περίμενε να γράψει τόσο καλά, η απάντησή του ήταν: «Ναι! Δικαιώθηκαν οι κόποι και η προσπάθεια που έκανα όλα αυτά τα χρόνια», ενώ συνέχισε λέγοντας πως είχε γερές βάσεις από τα πρώτα του σχολικά χρόνια και δεν ήταν εντατικό το διάβασμα μόνο στις τάξεις του λυκείου.
Γνώριζε πως είχε γράψει καλά στα μαθήματα αν και δεν ήταν σίγουρος για το βαθμό της έκθεσης. Εκ του αποτελέσματος δηλώνει ικανοποιημένος όπως και ο πατέρας του, τον οποίον είχε και καθηγητή στο εν λόγω μάθημα.
«Οι γονείς μου συγκινήθηκαν στο άκουσμα των αποτελεσμάτων, μάλιστα η μητέρα μου έκλαιγε από τη χαρά της» μας είπε, χαρούμενος, ο Πάρης.
Ο Πάρης με μία αφοπλιστική ειλικρίνεια είπε, «είχα χρόνο για ξεκούραση, παρόλο που κάποιους συμμαθητές μου τους έβγαλε εκτός προγράμματος, εμένα με βοήθησε, όχι για να διαβάσω περισσότερο, αλλά για να ξεκουραστώ».
Αν και η ιατρική να ήταν το μεράκι του, υπήρχαν και δεύτερες επιλογές όπως η φαρμακευτική και η φυσιοθεραπεία: «Η φυσιοθεραπεία μου κέντρισε το ενδιαφέρον από τον αδερφό μου, ο οποίος σπουδάζει στη Θεσσαλονίκη και πολλές φορές κοιτούσα τα βιβλία του» τόνισε.
«Δεν είναι εύκολο, όλοι περνάμε ψυχολογικές μεταπτώσεις και αγχωνόμαστε για το αν θα γράψουμε καλά ή όχι, αλλά με μεθοδικό διάβασμα όλα γίνονται», κατέληξε ο αριστούχος μαθητής.