Το ΔΣ του επιμελητηρίου Καστοριάς αποφάσισε πως το 2023 θα είναι το έτος των τοπικών προϊόντων. Η Καστοριά συμμετέχει στις εκθέσεις τροφίμων, που διεξάγονται στην Ελλάδα ενώ όπως τονίζει στην ΕΡΤ3 ο Μπάμπης Καραταγλίδης, πρόεδρος του επιμελητηρίου Καστοριάς, πλέον ο τουρίστας θέλει μία μοναδική εμπειρία στον τόπο και επιθυμεί να γνωρίσει τα τοπικά προϊόντα αφού ο τουρισμός είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τη γαστρονομία.
«Όλοι οι τόποι παινεύονται για τα τοπικά τους προϊόντα, εδώ στην Καστοριά έχουμε κάποιες συνθήκες, οι οποίες έχουν να κάνουν με την καθαρότητα του περιβάλλοντος, το μικροκλίμα αλλά και την ορεινότητα καθώς η πόλη βρίσκεται πάνω από τα 600 μέτρα και η περισσότερη τοπική παραγωγή βρίσκεται σε υψόμετρο,που ξεπερνά τα 1.000 μέτρα», ανέφερε ο Μ.Καραταγλίδης.
Επιπλέον, το Επιμελητήριο και οι τοπικές επιχειρήσεις τροφίμων Καστοριάς, επιχειρούν να προωθήσουν τα τοπικά προϊόντα με μία νέα διαφημιστική ταινία. Οι δυο “πρωταγωνιστές” ζητούν από πρόγραμμα τεχνητής νοημοσύνης, να γράψει ένα σενάριο για μια ταινία, που θα διαφημίσει τα καστοριανά προϊόντα, όμως δεν βρίσκουν ικανοποιητική καμία από τις λύσεις, που τους προτείνονται.
Με λίγες λέξεις, με το σλόγκαν «Μπουκιά Γουλιά κι Απόλαυση», περιγράφουν τα συναισθήματα από τις γεύσεις που δοκιμάζουν, αγνοώντας τις προτάσεις της τεχνητής νοημοσύνης.
Το σενάριο και η σκηνοθεσία είναι του Πέτρου Σμιξιώτη και η διεύθυνση φωτογραφίας του Λευτέρη Χρυσικόπουλου.
Πηγή ertnews.gr | Σύνταξη Μαρία Καλτσίδη