Με ομόφωνη απόφασή του το Δημοτικό Συμβούλιο Γρεβενών, στο πλαίσιο εφαρμογής της κείμενης νομοθεσίας, ενέκρινε την απαλλαγή σε ποσοστό 40% του συνολικού ποσού από το μηνιαίο μίσθωμα που πρέπει να καταβάλλουν στο Δήμο Γρεβενών οι επιχειρήσεις που αναστάλθηκε υποχρεωτικά η λειτουργία τους ή πλήττονται οικονομικά για το χρονικό διάστημα από 20 Μαρτίου έως 31 Δεκεμβρίου του 2020.
Τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να καταθέσουν οι ενδιαφερόμενοι στο Δήμο Γρεβενών είναι τα εξής:
- Αίτηση του εκπροσώπου της Επιχείρησης
- Απογραφικό της ΑΑΔΕ (για τον ΚΑΔ)
- Εκτύπωση δήλωσης από το ΕΡΓΑΝΗ
- Βεβαίωση μη οφειλής προς το Δήμο από οποιοδήποτε τέλος ή δικαίωμα
- Υπεύθυνη Δήλωση Ν. 1599/1986
- Φωτοαντίγραφο Τραπεζικού Λογαριασμού για τυχόν επιστροφή χρημάτων
- Οποιοδήποτε άλλο δικαιολογητικό που τυχόν ζητηθεί από τα αρμόδια όργανα.
Η κατάθεση των δικαιολογητικών γίνεται ηλεκτρονικά στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου:
- Για το τμήμα Εσόδων και Περιουσίας:
κ.Βασίλειος Καραμήτρος (karavas67@hotmail.com και karavas@0641.syzefxis.gov.gr)
κ. Δημήτριος Στέφος (stefos@0641.syzefxis.gov.gr) ενώ για περαιτέρω διευκρινήσεις μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα (24623)-50874/50851/50895.
- Για τις Σχολικές Επιτροπές:
(sxeppe@dimosgrevenon.gr, sxepde@dimosgrevenon.gr, ntina02016@gmail.com ενώ για περαιτέρω διευκρινήσεις μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα (24623)-50857/50884.
Τέλος, η Κανονιστική Απόφαση της υπ’ αριθμ. 26/23.12.2020 Τακτικής Συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Γρεβενών είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα του Δήμου Γρεβενών και πιο συγκεκριμένα εδώ καθώς και η σχετική Αίτηση και Υπεύθυνη Δήλωση που θα βρείτε εδώ.