Η Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς ως επικεφαλής εταίρος της Κοινωνικής Σύμπραξης ΤΕΒΑ που έχει συσταθεί για το Νομό μας, ανακοινώνει ότι θα πραγματοποιηθεί διανομή τροφίμων του «Επιχειρησιακού Προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής ΤΕΒΑ 2018-2019»,
- στις 5 Οκτωβρίου 2020, ημέρα Δευτέρα στο χώρο που γίνεται η εμποροπανήγυρη (δίπλα στον Ι.Ν Αγίου Νεκταρίου) του Δήμου Άργος Ορεστικού, όπου θα εξυπηρετηθούν ωφελούμενοι του Δήμου Άργους Ορεστικού.
- στις 6 Οκτωβρίου 2020, ημέρα Τρίτη στο Δήμο Νεστορίου μπροστά από το Ε.Ι.Ν, όπου θα εξυπηρετηθούν ωφελούμενοι του Δήμου Νεστορίου.
- στις 6 και 7 Οκτωβρίου 2020, ημέρα Τρίτη και Τετάρτη στο σημείο ΔΗ.ΝΑ.Κ. Καστοριάς, όπου θα εξυπηρετηθούν ωφελούμενοι του Δήμου Καστοριάς
- στις 7 Οκτωβρίου 2020, ημέρα Τετάρτη στην Ιερά Μητρόπολη Καστοριάς, όπου θα εξυπηρετηθούν ωφελούμενοι της Ιεράς Μητρόπολής Καστοριάς.
Θα διανεμηθούν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες της περιοχής μας οι οποίοι είναι δικαιούχοι του προγράμματος τα παρακάτω προϊόντα:
Βόειο Κρέας, Χοιρινό Κρέας, Χυλοπίτες, Γάλα Εβαπορέ, Ελαιόλαδο, Ζάχαρη, Ζυμαρικά, Κασέρι Ημίσκληρο, Πιπεριές, Σερβιέτες, Τομάτες, Τοματόχυμος.
Οι δικαιούχοι του προγράμματος θα παραλάβουν τα προϊόντα με την επίδειξη της απόφασης έγκρισης ΚΕΑ ή του ΑΜΚΑ του μέλους της αίτησης που παραλαμβάνει. Λόγω των νέων συνθηκών διαχείρισης της καθημερινότητας που έχει δημιουργήσει η πανδημία του COVID – 19 και προκειμένου να αποφεύγεται ο συνωστισμός σε Δημόσιες Υπηρεσίες, καθώς επίσης και η μετακίνηση Ωφελουμένων που υπάγονται σε ευπαθείς ομάδες, σας ενημερώνουμε ότι είναι αποδεκτή η παραλαβή του πακέτου από εξουσιοδοτημένο άτομο, υπό τις εξής προϋποθέσεις:
- H Εξουσιοδότηση φέρει βεβαίωση γνησίου υπογραφής από αρμόδια Αρχή ή
- Η Εξουσιοδότηση δε φέρει βεβαίωση γνησίου υπογραφής αλλά συνοδεύεται από φωτοαντίγραφο του Δελτίου Ταυτότητας του εξουσιοδοτούντος Ωφελούμενου ή άλλου επισήμου εγγράφου από το οποίο προκύπτουν ο ΑΜΚΑ ή ο ΑΦΜ του.
Σε ότι αφορά τις διανομές που θα γίνουν από τα σημεία ΔΗ.ΝΑ.Κ. Καστοριάς και στο χώρο που γίνεται η εμποροπανήγυρη (δίπλα στον Ι.Ν Αγίου Νεκταρίου) του Δήμου Άργος
Ορεστικού οι ωφελούμενοι που θα προσεγγίσουν τα σημεία με όχημα πρέπει να τηρήσουν αυστηρά τις οδηγίες που αναλύονται παρακάτω.
Μεθοδολογία Διανομής «DriveThrough»
Λόγω της υφιστάμενης κατάστασης και της πανδημίας Covid-19, οι ωφελούμενοι που θα προσεγγίσουν το σταθερό σημείο διανομής με όχημα θα ακολουθήσουν τους διαμορφωμένους διαδρόμους εισόδου και εξόδου του οχήματος στο περιβάλλοντα χώρο έτσι ώστε:
- Οι ωφελούμενοι δεν θα αποβιβάζονται σε καμία στιγμή από τα οχήματα τους.
- Να διέρχονται από δύο «στάσεις» όπου:
- Στη πρώτη, θα πραγματοποιείται η ταυτοποίηση τους από υπαλλήλους του Δήμου που θα είναι προφυλαγμένοι με μάσκες και γάντια. Μετά την ταυτοποίηση οι ωφελούμενοι θα υπογράφουν σε σημείο που θα τους υποδεικνύεται.
- Στη δεύτερη, ο ωφελούμενος θα υποδεικνύει στους υπαλλήλους του αναδόχου που θα τοποθετήσουν τα τρόφιμα (σχάρα, πορτ – παγκαζ, εντός του οχήματος) και οι υπάλληλοι της αναδόχου εταιρίας ολοκληρώνουν την διαδικασία.
- Με την ολοκλήρωση της παραπάνω διαδικασίας συνεχίζουν την έξοδο τους από τον περιβάλλοντα χώρο του σημείου διανομής.
Υποχρεώσεις Ωφελούμενων
Οι ωφελούμενοι είναι υποχρεωμένοι να ακολουθήσουν τις παρακάτω οδηγίες:
- Να προσέλθουν στο σημείο παραλαβής των τροφίμων αυστηρά στη προκαθορισμένη μέρα και ώρα που θα τους κοινοποιηθεί με SMS. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να τηρηθεί ο συγκεκριμένος κανόνας για την αποφυγή μποτιλιαρίσματος.
- Κατά τη ταυτοποίηση και παραλαβή να φορούν μάσκα.
Το ΤΕΒΑ υποστηρίζει τη διανομή τροφίμων και βασικών υλικών αγαθών, συνδυάζεται με συνοδευτικά μέτρα τα οποία στοχεύουν στην κοινωνική ενσωμάτωση των ωφελουμένων και υλοποιείται στο σύνολο της χώρας. Συμβάλλει στην επίτευξη του στόχου για την ανακούφιση των χειρότερων μορφών της φτώχειας, προάγει την κοινωνική συνοχή και ως εκ τούτου συνεισφέρει στον στόχο της εξάλειψης της φτώχειας και συγκεκριμένα στη μείωση του αριθμού των ατόμων που διατρέχουν κίνδυνο φτώχειας και κοινωνικού αποκλεισμού. Ενισχύει την δημιουργία ευρύτερου δικτύου συνεργαζόμενων Δήμων και Φορέων.